Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2015.07.02. 11:23 KingaNia

Fesztiválszezon

Címkék: elvonulás Budapest Nia Nia Budapest Nia tánc Nia óra Nia hétvége

Én sem maradhattam ki, úgyhogy idén először az Everness Fesztiválon nem Niát tartottam - haj, jutott eszembe az első, amikor 13 fokban ott álltam, majd levettem a pulóverem és az engem néző nyolcvan ember azt hitte, hogy elment az eszem, majd tíz perc múlva repkedtek a pulóverek a sátor szélei felé :) -, szóval nem Niát tartottam, hanem Palást foglalkozást. Persze ha csinálok valamit, akkor abban így vagy úgy, de mindig benne van a Nia, úgyhogy a Palást, amivel most már lassan két éve matatok, részemről egy mély, tiszteletteljes főhajtás Debbie Rosas munkája előtt. Szeretem csinálni, szeretem, amit a Palást a résztvevőkkel csinál, ahogy puhává, selymes fényűvé, lággyá teszi őket, miközben belül megjelenik a tartás, megerősödik a lélek és a szellem, a test megtanítja, hogy mindig, minden helyzetből fel tud állni az, aki tisztában van a saját minőségével. Most is a fülemben cseng az egyik résztvevő hangja, aki azt mondta, hogy ő mindig talpraesettnek tartotta magát, és hogy valójában nem is tud talpra állni... Olyan pontosan fogalmazta meg a Palást lényegét, hogy nekem is elállt a szavam. Erre tanít ugyanis, ezt tanítja meg, hogy mindig, minden helyzetből fel tudjunk állni, és hidd el, erre mindenki képes.

Úgyhogy ebből fakadóan nagy izgalommal készülök a július 18-19-i hétvégére, ahol a "mosolyvonallal" fogunk foglalkozni. A mosolyvonal nem az arcon fut, hanem a két csípőízület között, ott, ahol az a semmihez sem fogható varázsüst, a medencénk található. Fogunk lassan, meditatívan mozogni, együtt ebédelni, Niát táncolni, csípőkendőt varrni, labirintusjárni, gyakorolni, hogy milyen, amikor a központunkból, a haránkból érzékelünk. Hussek Katink főz ránk, a gyöngyöket, anyagokat már bekészítettem:) Van még pár hely, úgyhogy ha úgy érzed, hogy jössz, írj nekem. Tulajdonképpen Budapest szívében fogunk elvonulni, önmagunkba. Vasárnap pedig majd fagyizunk is;)

Most szombaton, a reggeli óra után pedig irány Sopron! Szülői minivakáció az urammal, kettesben, na jó, meg FatBoy Slim-mel;) Fogok táncolni, ígérem :)

 

 

 

komment

süti beállítások módosítása