Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2019.10.17. 22:18 KingaNia

A Sebhelyesek klánja

Címkék: sebhely Andrássy út Budapest Nia Palást Nia tanár

Futottam egyet a farkasokkal, tudtam, hogy nagy futás lesz, de meglepett. Mérhetetlenül közel kerültem a saját sebhelyeimhez - és ez azért volt jó, mert hiába fáj, én, aki megvarrtam a saját palástomat, most, hogy hazaértem, magamhoz szorítottam, és megköszöntem, hogy a sebhelyesek klánjához tartozom. Merek mélyet merülni, de merek feljönni és újra nagylevegőt venni. Beleszagoltam egy jó mélyet a palástomba, és tudtam, hogy ma este a táncban menedéket veszek - és így is történt. Nem bánok semmit. Nem akarok több majd-ot az életemben. Te se akarj. Nem akarok úgy élni, ahogy az csak másoknak jó, de nekem nem, és te se akarj így élni. Nem akarom, hogy manipuláljanak és ezzel közvetve arra kényszerítsenek, hogy ne mondjak igazat, hogy hazudjak magamnak, és te se engedd meg senkinek, hogy ezt tegye veled. Nem fogom megvenni az "engedd el", és a "bocsáss meg" búcsúcédulákat továbbra sem. Nem attól leszel jóember, hogy mások életét éled a sajátod helyett.
Nekem elképesztő szerencsém van, hogy be tudok menni a terembe, a vörös sátramba, a menedékembe, táncolhatok és úgy csilloghat a bőrömön az izzadság, mint a gyógyír, mint a balzsam a sebhelyekre. Nekem 13 sebhelyem van, olyan is, ami mindig fájni fog, de egyik sem betegít már meg. És te? Te tudod, hogy mihez kezdesz a sebhelyeiddel? remedy.jpg

komment

süti beállítások módosítása