Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2013.04.03. 12:32 KingaNia

Április

Címkék: tánc workshop Andrássy út Budapest Kinga Nia Nia Budapest The Shift

Hirdettem egy húsvét utáni afterpartyt, aminek a második napján tartunk. Spártainak tűnhet, kintről, bentről van némi kihívás szaga - mától nem iszom kávét, én, a koffeinfüggő, a kávé szerelmese, én, aki szerinte kávé nélkül nincs élet (elmúlt hat óra azóta, hogy ébren vagyok, és jelentem, van) -, se cukor, se glutén, se tejtermék, se hús. Ok, akkor mi? Minden más:))

Látjátok, hogy változásban vagyok, októberben csináltam meg a kék övet, és most kezdem magam úgy érezni, mint amikor az alma végre megnő, és nekiállhat pirosodni. Feltartóztathatatlanul ömlik ki belőlem, amit ott tanultam. Megrágtam, ülepítettem, és most tud elő- és átjönni. És akkora örömmel adom, hogy az még engem is meg tud lepni:) 

Kezdjük belakni, betáncolni a The Shift-et. Nagyon úgy néz ki, hogy további Nia tanárok is népesíteni fogják a csapatot. 13-án workshopot tartok, fókuszában a testtudatosság és a szabadtánc, április végén jön Philippe és Sabine, és elképzelhető, hogy még mielőtt leszáll a gépük, megjelenik magyarul a Jaffa Kiadó gondozásában Debbie és Carlos Nia könyve, amit volt szerencsém átbogarászni, böngészni, Nia szívvel és szemmel korrigálni. Hát hogy ne lennék izgatott?:))

Ilyen, ha az öröm vezeti a lépteinket:)

580865_271883692917686_2000306000_n.jpgFotó: Mészáros Balázs

komment

süti beállítások módosítása