Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2011.07.14. 12:54 KingaNia

Egész nap képes lennék ténferegni a melegtől, de nyilván nem lehet. Tegnap két dologgal sikerült hatékonyan tenni ellene: egy igazi, friss mentateával, majd egy keserűcsoki fagyival, meggyel, tejszínnel. Szeretek veszélyesen élni :) Ma sárgabarack lekvár van terítéken, nem így akartam, de ez lesz. MIkor kell lekvárt főzni, ha nem a melegrekord napján?

Minden órán vannak új lányok, és én mindig próbálom összefoglalni, hogy hogy találtam a Niára és hogy miért csinálom ilyen jókedvű szenvedéllyel. Amikor terhes lettem a második gyerekemmel, folyamatosan azt éreztem, hogy táncolnom kéne. Az első terhesség nyilván más, olyankor az ember lánya kismama jógára jár, vízi tornára, meditál, meg éppen mihez van kedve, a másodiknál meg túlél és néha nagyon, de nagyon szeretne pihenni. Én meg táncolni akartam:) Szóval, egyik este kitartó kutató munkát végeztem a neten, és rábukkantam a Niára. Aztán mivel épp a túlélési fázisban voltam, ez annyiban is maradt, viszont működött a kémia, hogy divatos kifejezéssel éljek, tehát megszületett a kisebbik fiam, és nem volt két és fél hónapos, amikor elmentem az első órámra. Ahogy azt kell, két szoptatás között, pazar szülés utáni túlsúllyal, de állati lelkesen. Elmentem, végigcsináltam, és ott maradtam, olyannyira, hogy a heti egy órából lett kettő, majd három. (Kismamáknak jegyezném meg, hogy igen, lehet szoptatás alatt is Niázni, én 16 és fél hónapig tettem, és nagyon hálás vagyok a férjemnek, hogy zokszó nélkül elnézte, hogy elrohanok esténként, levezényelte a fürdést, megvacsoráztatta a nagyobbik fiunkat és elszórakoztatta a kicsit, amíg haza nem értem és berogytam a szoptatási célokra kijelölt fotelbe:))

Hát valahogy így történt, szerelem volt első táncra. Aztán az is nagyon hamar kiderült, hogy ha ezt lehet csinálni, akkor én szeretném. Ha lehet tanítani, nagyon szeretném. És lehetett, csinálni is, tanulni is, és tavaly szeptember óta tanítanom is.

Jövő héten kicsit táborozunk hétvégén, beletáncoljuk magunkat a légzésünkbe, és utazunk egyet önmagunkban. És ha tudnátok, hogy mindehhez milyen zene jár, hohóóó :))

Holnap Gilda Max Óbuda (isteni szaunájuk van, jelzem), délután 5-től, szombaton Noha Stúdió fél 11-től, vasárnap Váci úti Gilda Max (bejárat a Huba utca felől), este hétkor. Soha jobb hétzárást :)

1 komment

süti beállítások módosítása