Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2019.04.08. 15:49 KingaNia

Így.

img_1567.JPG

Vagyok a nő,
A síró, az érző,
Vagyok az erő,
A valóban létező.
Valaki asszonya vagyok,
És minden ellenére
Növekszem és adok.
Én vagyok a nővér,
Kiben a titok elfér.
Én vagyok a váll,
amelyre a gyengék könnye hullhat,
A barát vagyok,
Aki teszi, amit tudhat.
Itt vagyok, mindenestül,
Valaki lánya, 
Egy gyermek legbelül.
Tisztelem és csodálom,
Amit már tudok.
Anya vagyok,
Nem hibátlan,
De a szívem végtelen
Dalokat énekel szüntelen.
Én a nő,
Kinek léte mindenestül
Áldás és lélek:
Én vagyok, ki bírja a büszkeséget.
(Serena Malcolm)

komment

süti beállítások módosítása