Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2016.05.19. 15:07 KingaNia

4 X, 2 gyerek, 1 férj

Címkék: család test Nia mozgás öröme

fullsizerender.jpg

Leltár, mondhatnátok. Ebben a bővített számsorban minden benne van, ami most vagyok. Mindaz a munka, amit beletettem az életembe és magamba, az a sok tapasztalás, és az a rengeteg tanítás, de benne van az is, ami előttem van, az a sok tapasztalás, munka, türelem, alázat és elfogadás. Ezt a képet ma reggel készítettem magamról, egy kiadós fitnesztermi edzés és némi futás után, túl a szokásos fél hatos kelésen, nagyfiunk ebédjének megfőzésén, a gyerekek oktatási intézményekbe való eljuttatásán. Ez az én testem ma. Több, mint negyven éve kalandozik ezen a bolygón, minden, amin együtt keresztülmentünk nyomot hagyott rajta és benne. Jobb formában van, mint tíz éve, teszem hozzá, és én nagyon szeretem azokat a csíkokat ott a hasamon, mint ahogy azt is, hogy soha nem lesz már csont lapos, mert kihordott két gyereket, és ahogy a kisebbik mondja: a második legjobb dolog a világon a puha has :) A férjem rendületlenül odavan ezért a testért, most már nagyon sok éve, még akkor is odáig volt érte, amikor nem voltunk odáig annyira egymásért - ez a házasság, ahogy mondani szokás:) Amióta a testem és én is jóban vagyunk, azóta érdekes módon nincs olyan, hogy ne lennénk oda egymásért az urammal. :)

Jogos a kérdés, hogy mit keres egy Nia tanár egy klasszikus fitneszteremben? Ugyanazt, mint egy Nia órán: a Mozgás Örömét. Egy héten kétszer ezt a táncot járom egy másfél évvel ezelőtti kiadós tüdőgyulladás óta. Lezártam egy folyamatot, feküdtem öt napot, megtanultam újra lélegezni és tudtam, hogy sémát kell törnöm, előítéleteket feladnom, fejet és térdet hajtanom a testem előtt. Semmi sem indokolta, hogy ne változtassak a rögzült szokásaimon, legfeljebb ezek a szokások. Kiderült, hogy hetente tudok erre szakítani kétszer hatvan percet (olyannyira beépült ez is a családunk mindennapjaiba, hogy mára ez is egyfajta közös házastársi programmá vált), és a belőle fakadó változásoknak csak és kizárólag hasznát veszem. Megtanultam még jobban tisztelni a testem, megtanultam még jobban odafigyelni rá, megtanultam használni a korlátait és megtanultam értelmezni a lehetőségeit. Mindenkinek csak ajánlani tudom, ha mozog rendszeresen, hogy néha csapjon bele valami teljesen másba. A Mozgás Öröme minden mozgásformát átjár, ha mersz a tested térképével a kezedben kisebb-nagyobb kirándulásokat tenni. 

 

komment

süti beállítások módosítása