Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2015.01.27. 22:20 KingaNia

Kaleidoszkóp

Címkék: kaleidoszkóp Nia Shift

Olvasom, hogy ma van a nemzetközi nagyszülő nap. Még nem meséltem nektek, de akárhányszor jövök haza egy-egy óráról, mindig, kivétel nélkül eszembe jutnak a nagyszüleim, szinte mellettem ülnek, sőt, és ezt sem sokan tudjátok, az anyai nagypapám biciklijével járok. Olyankor vele vagyok, onnan, ahol lakunk a Shiftig ez kb. 50 perc oda, 50 perc vissza, ajándékidő. Ha autóval megyek, akkor a nagymamáim vannak velem, felváltva, ezért is lepett meg, hogy ma anyai nagyapámmal jöttem haza. Hiányoznak, nagyon. Kevesebb erősebb szövetséget ismerek, mint ami unoka és nagyszülő között szövődik. Cinkostársak, beavatottak, titokőrzők, megbocsájtók, feltétel nélkül szeretők. Ezt mind-mind tőlük tanuljuk. Én ismertem mind a négy nagyszülőmet és ők mind szerettek engem. Megtanítottak mesélni és mesét hallgatni, énekelni, számolni, imádkozni, szemüvegért elszaladni, levelet postaládába dobni, képeslapot írni, szemfelszedőhöz menni, retikülben fruttit keresni és találni, borsólevest főzni, fenyőgombát szedni, erdőben a csendtől megszédülni, kártyázni, játszani, hajat fésülni, kistestvérre  nem haragudni, gyógyteát inni, palacsintába harapni, kiskanállal fagyit enni.

Ha összeadom összesen három-négy nagyon személyes tárgyat őrzök tőlük - fotókat, leveleket, képeslapokat nem ér az ilyen emlékekbe beleszámolni, ez alapszabály. Viszont nagyon sokat vannak velem. Ők az én titkos kaleidoszkópom, így, együtt. A szememhez emelem és varázslatos az, amit látok: mindig más, mindig ugyanaz.

kaleidoscope.jpg

 

komment

süti beállítások módosítása