Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2012.10.18. 12:13 KingaNia

Montgomery:)

image.jpg

Helen Terry, köszönöm! :)

Az a helyzet, hogy nagyjából ennél többet igencsak nehezen tudok most írni. Pedig higgyétek el, minden téren feltöltődtem, feltöltöttek. A tréning harmadik délutánján leültem Helennel szemben és megkérdeztem tőle, hogy mondja meg nekem, hogy volt nekem eddig bátorságom tanítani, hiszen itt most olyan mélységében mehettem bele a Nia-tanítás, sőt a Nia-lét rejtelmeibe, hogy azt én sem hittem volna. Nem akartam elvárásokkal menni, hanem inkább gyermeki kíváncsisággal. Ez volt a "mantrám", a kapaszkodóm, még akkor is, amikor tíz óra elteltével még mindig a levegőben voltunk, és úgy éreztem, hogy soha, de soha nem fogok leszállni a Houstoni reptéren.Ez a kíváncsiság erősödött föl a kék öv tréning hét napján, ott motoszkál a még-még-még érzés, miközben olyan szintű szomatikus fáradságot érzek, hullámokban, hogy amihez foghatót eddig nem tapasztaltam. Hazahoztam nektek azt, amiért mentem :)

komment

süti beállítások módosítása