Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2013.01.08. 14:56 KingaNia

Dancing barefoot

Arra gondoltam az év elején, hogy mi lenne, ha idén megcsinálnám a barna övet? Nem voltam kényelmesen a kérdésben sem, nemhogy abban, hogyha ezt így felteszem, akkor mi fog megmutatkozni, vagy mi van, amit esetleg nem látok. Nem akarok rohanni, csak lépni, de azt meg tovább:) Tegnap fogtam magam, és írtam a megfelelő embernek, hogy mit gondol, hogy a múlt év októberi kék öv után bele merjek-e vágni egy július végi barnába? Nagyon remek levelet kaptam, olyat, amire pont szükségem volt. A cirkuláló testi érzetek szinte egy csapásra elsimultak, az idegrendszerem is kisimult, az a sürgető gyomorszorítás is elmúlt, sőt, amit meg fogok csinálni következő lépésként, az is kiderült.

42-17048810.jpg

Szóval, a két öv között legalább 13 hónapnak kell eltelnie, az a legjobb. Minden övnél 13 princípiumot mutatnak be, ezt a 13-at integrálnunk kell, lépésről lépésre, fokról fokra, jó, ha a mindennapjaink, hogy úgy mondjam, a "Nián kívüli" (bár nekem olyan nincs) életünkbe is. Én már két övön vagyok túl, ergo 26 princípiumot kell magaménak tudnom. Végig fogunk tehát menni ebben az évben mind a 26 princípiumon, szóban is, táncban is.

Ma este várlak benneteket a Nohában:) Fókuszban a Mozgás Öröme :)

komment

süti beállítások módosítása