Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2015.03.29. 14:10 KingaNia

Utána

Címkék: most ha utána jelen Nia Nia Technique Nia tánc

Az utána legkedvesebb barátja a ha. Ha megcsináltam ezt, megtanultam azt, ha majd elmentem ehhez, ha majd amaz megmondja a tutit, ha majd visszavonulót fúj az egóm, ha maradok, ha megyek, ha befejeztem, amin éppen dolgozom, ha jó lesz a csillagok állása, ha megfelelőek lesznek a körülmények, ha meg ha meg ha. Utána lesz időm magamra, lesz időm az igazán fontos dolgokra, utána lesz időm rád/rátok is, utána leszek, az nem baj, hogy most nem vagyok, de majd utána ez leszek meg az leszek, utána taníthatok, megmondhatok, be- és kiteljesedhetek, utána boldog(abb) leszek, utána az lesz, amire mindig vágytam.

wngs.jpg

Hány utána van az életedben, összeszámoltad már? Barátaim, ismerőseim között is rengetegen vannak, hozzám is úgy hozzá tud tapadni, mint egy vizes falevél a cipőm talpához. Csakhogy az utána nem old meg semmit, nem nyújt garanciát semmire, azon kívül, hogy átmenetileg mentesít az önmagamért, a döntéseimért, a cselekedeteimért vállalt felelősség alól. Átmenetileg. Kivon a jelenből, pásztázza a jövőt, olyan, mint a lassan kihűlő kád víz, amiben egyszer csak azt veszed észre, hogy fázol. Az utána aljasul kikerüli a lehetőséget, hiszen majd, utána élek vele. A döntés a tiéd, a megoldás is a tiéd, mint ahogy a felelősség is. 

Le lehet azt a vizes falevelet húzni a cipőnk talpáról, nekem a Nia segít, szimbolikusan már azzal is, hogy minden Nia óra előtt leveszem a cipőm, az utána pedig ott marad a talpán. Belelépem, beletáncolom magam a jelenbe, beteszem az adott, engem foglalkoztató dolgot, döntési helyzetet az óra fókuszába és akkor és ott hallgatom, figyelem, hogy mire reagál a testem. Egyszerű, valóságos és jelenidejű. Ha táncolok, nincs mit halogatnom, a lélegzetemet sem tartom vissza, hogy majd a következő lépés után kifújom. A jelen, a most, a most vagyok az, ami a számomra szükséges változáshoz megteremti a feltételeket, eszközöket, csodákat, ajándékokat. Utána már nem lehet velük élni. Now I Am. Nia. Én most vagyok.

komment

süti beállítások módosítása