Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2011.10.21. 12:42 KingaNia

Péntek, egy szimpla péntek. A srácok az első ovis-bölcsis vírusnak köszönhetően itthon, mákosgubát csináltam ma nekik (idejét nem tudom, hogy mikor csináltam utoljára, azt meg főleg nem, hogy mikor ettem bele valami ilyenbe utoljára :)). Most átmeneti csönd és nyugalom, lassan ráfordulok a delet követő ajándék kávémhoz vezető útra :)

Ma a Gilda Max Óbudában lesz Nia, este hattól. Azt kell mondanom, hogy én szeretem azt a helyet. Szerettem a nagy termet is, de talán még jobban szeretem ezt a kisebbiket, amiben vagyunk. Azt nem értem, hogy miért nem jár oda több ember. Van parkoló, jelezném. Szerintem tök jó helyen van. Van gyerekvigyázás (én egyszer vittem a kicsit, hazafelé megkérdezte, hogy a "néni" nem jön velünk? :)) Én mindenkit csak bátorítani tudok, hogy amennyiben van, vetkőzze le a fitnesz termekkel kapcsolatos előítéleteit, és próbálja már ki egyszer. Az alaptársaság jó :)) És elég jó a szaunájuk is :)) És az már csak hab a tortán, hogy a Nia után gerinctorna van, amin szerintem érdemes maradni.

Jövő szombat délután workshopolunk, lehet írni és jelentkezni a niakinga@gmail.com email címre. Ismét a Rákóczi úti csodateremben leszünk, elférünk jó sokan. A Nia 52 Moves rutinon megyünk végig, ami rendhagyó, abból a szempontból, hogy azt az 52 mozdulatot fogjuk végigvenni, amit a Niában ismétlünk. (Tegye fel a kezét, aki már összeszámolta ezt az 52-őt:)). Mindenkinek bátran merem ajánlani, aki Niázik, vagy még csak ismerkedik a Niával, mert helyre tud tenni egy csomó mindent, ráadásul igenis megnyugtatja az embert, hogy helyesen használja kezét-lábát, még akkor is, amikor erről mást gondol :) (Ezért mondom, hogy Nia közben nem gondolkodni kell, hanem érzékelni:))

3 komment

süti beállítások módosítása