Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2013.07.30. 11:45 KingaNia

Out of blue

Címkék: tánc Kinga Nia Nia Budapest Nia Technique KingaNia

Lehetne ez egy sokadik születésnapi bejegyzés, de nem az lesz. Most hogy kinyitottam a gépem, még nem is tudom, hogy mi lesz, egy dolog van a fókuszban, az pedig a Nia. Rengeteg minden történt az elmúlt hónapokban, amióta hazajöttem Helentől Texasból. Megcsináltam (jól hangzik, nem? ) a kék övet, és azóta csak hagyom, hogy a hullám hol felrepítsen, általam még nem ismert magasságokba, hol pedig jól beledöngöljön az óceán legmélyébe. Változom és élvezem. Ráadásul Budapesten is volt egy kék öv tréning június legvégén, úgyhogy csillogó szemmel figyelem az "utastársaimat", bízván bízva benne, hogy őket is felkapja a hullám.

image.jpg

Hogy fokozzam, a "mentőmellényemet" oda is adtam valaki másnak, hogy szépen fogalmazzak :) A budapesti tréninget 18-an kezdték el, 17-en fejezték be, többen, mint amit reméltünk és amire készültünk. A vége az lett, hogy a vidám övátadó előtt Helen elkérte az én övemet, hogy mindenkinek jusson:)) Eszembe nem jutott nemet mondani, és a kérdésre, hogy visszakérje-e, ha vége az ünneplésnek határozott nemmel válaszoltam. Te jó ég, dehogyis! Úgyhogy az övem nem tudom kihez került, de azt gondolom jól a derekára kötötte és el sem engedi, de ne is tegye, mert a kék utáni nehéz pillanatokban tényleg mentőmellény lehet belőle. Én pedig, mondhatni "out of blue" egy új ajtó előtt találtam magam. Nézem egyelőre, a zárat és a kilincset is látom, várom az idejét, hogy mikor nyitok be. Bekukucskálni már bekukucskáltam, de pszt :) Egyelőre feszít:)

Nagy tanításokat kapok, és bízom benne, hogy át is tudom adni őket. Minden nap megerősít, hogy az elsődleges, hozzám leghűségesebb forrásom a testem. Megtanultam, hogy milyen az, amikor semmi mással nem tudsz kommunikálni, mint a testeddel, amikor lehántolódik minden más, addig fontosnak tartott eszköz, és nem tehetsz mást, mint hogy megnyitod a füled és a szíved a tested dalának. Végigszaladtak bennem mindazok, akiknek köszönhetem, hogy a Nia megtalált, és azóta sem enged és én sem a Niát. Érik az a poszt, mire visszatérünk a horvátországi elvonulásból, valószínűleg meg is tudom majd fogalmazni. Addig pedig táncolok. Veletek, értetek, általatok, miattatok. Köszönöm :)



komment

süti beállítások módosítása