Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2012.12.13. 09:11 KingaNia

A kihívás tizenharmadik napja

Örömmel jelentem, hogy ismét tudom azokat a mozdulatokat, amiket az első nap után elfelejtettem. :) De mégis inkább a 11. napról szeretnék írni, mert hosszú idő után Irén barátnőm, akivel együtt végeztük a fehér övet el tudott jönni táncolni. Kímélő üzemmódban egyeztünk meg, én már előre boldog voltam, el kell árulnom, hogy jön :) És akkor tényleg megtörtént, hogy hátranéztem, ott táncolt az Irén, akit simán látok táncolni magamban, ha becsukom a szemem, és én úgy éreztem, mint aki ismét hazaért. Boldog voltam :) (és remélem, hogy nem haragszik meg érte, hogy felteszem ide ezt a képet) :)) Balról jobbra, Irén, Helen és én. A fehér öv utolsó napján, bő két évvel ezelőtt:))

irénnel.jpg

Ami jó hír, hogy ugyanezen a napon szereztem a Niadventi kisvásárunkra kerti melegítőt!!! Hurrá!! Gyertek, tíztől ott leszünk:)

komment

süti beállítások módosítása