Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2011.08.04. 15:22 KingaNia

 

Tele vagyok tervekkel. Valaha, nem is olyan régen, ám egy távoli galaxisban,  amikor még egy igazi nagy cég igazi kommunikációs igazgatói székében ültem, fele ennyi tervem sem volt mint mostanában. Ok, akkor még Nia sem volt az életemben, meg magammal sem úgy voltam, ahogy mostanában már vagyok.

Múltkor megkérdezték tőlem, hogy miben más az életem, amióta csinálom. Azt hiszem, elsősorban az történt, hogy a testem meg én összecsiszolódtunk. Kellett hozzá némi idő, de megérte. Apránként, lassan, kezdem megismerni a testem, viccen kívül. Hogy hol vannak a határai, hogy neki is lehet rossz napja, nem csak nekem, hogy mi az, amit kifejezetten szeretünk közösen csinálni, és mi az, amitől fergetegesen jól érzi magát. Tegye fel a kezét, aki mindezt szeretné tudni :)

Ezért szeretek a Nia órák elején belépni, a szó minden értelmében, mert ahogy leteszem a jobb talpam, már ott is állok az adott pillanatban. Mennyi minden fér bele egy pillanatba? Szeretem azt gondolni, hogy minden.

Szóval, a tervek. Augusztus 19-20-21-én egy újabb belső utazásos hétvégére invitálok mindenkit, Edinával. Lesz tánc, péntek este és szombat reggel, közös főzés, együttlevés, gyógyulás.

Augusztus 27-én Pozsonyi Piknik (erre majd még visszatérünk), és szeptember 17-én workshop, workshop, workshop!! Fókuszában a lélegzés, varázslatos zene, öngyógyító mozdulatok, tényleg hihetetlen, ahogy ez működik (és köszönet és főhajtás érte Debbie-nek!). Október 14-15-16-án pedig elvonulunk, ha úgy akarjuk, és körbejárjuk az érzékelésünket. Ugyancsak ősszel ACCESS BARS kurzus! Csupa-csupa izgalom!

Mondom, tele vagyok tervekkel, a részletekkel jövök. De írjatok is, nyugodtan :)

 

 

komment

süti beállítások módosítása