Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2013.04.29. 13:41 KingaNia

Tánc

Reggel láttam, hogy ma van a Tánc Világnapja, gondolom erről minden, a tánccal foglalkozó blog megemlékezik, úgyhogy én ezt most hagynám is a megállapítás szintjén.

Most, hogy egy hét alatt lezajlott a tavasz, kissé rapid módon futtattam át én is magamon sok-sok mindent. Volt, amiből megálltam, volt, amibe mélyebben belementem. Renegát dolgokat akartam csinálni, úgyhogy ma itthon tartottam például a kisebbik gyerekemet, ún. görbenapozni, kertben matatni, együtt ebédelni, látványosan semmit-tenni. Megengedem magamnak, hogy csak úgy leüljek, és gondolatban végiglapozzam az életem eddigi könyvét. Történtek olyan dolgok, amik mélyen érintettek, holott rajtam kívül ezt valószínűleg senki sem gondolta vagy tudta.

A kerék forog, az élet kereke a maga ritmusában, ez is egyfajta tánc, kizárólag rajtunk múlik, hogy hagyjuk-e magunkat felkérni. Mi lenne, ha csak úgy odanyújtanánk neki a kezünket, nekidőlnénk, és hagynánk, hogy vezessen? Mi történne, ha nem akarásból, elképzelésből, reményből szeretnénk összeállítani a koreográfiánkat? Mi lenne, ha nem az előre begyakorolt lépéseket és azok kombinációit lépegetnénk, táncolnánk, tervezgetnénk, és várnánk el, hogy mások is így lépjenek? Mi lenne, ha hagynánk, hogy az öröm vezessen bennünket, könnyedén, mindenféle erőfeszítés nélkül? Mi lenne, ha a saját táncunkat táncolnánk, előítélet, vélemény, megfelelési kényszer nélkül? Ugye, hogy milyen jó lenne?

eagledance.jpg

komment

süti beállítások módosítása