Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2014.09.22. 19:31 KingaNia

Heti betevő:)

Címkék: Andrássy út Helen Terry Nia Nia Budapest The Shift Nia Technique KingaNia Nia tánc Nia óra

Nem szépítem, lélekben már az októberi fehér övre készülök. Arra gondoltam szombaton, amikor tekertem be az Andrássy útra, hogy lehet, hogy jobban izgulok, mint azok, akikre vár ez a kaland. Nekem tökéletesen megváltozott az életem, akárhonnan nézem, csak jobb lett :) Nincs már sok idő addig, közel húsz új, jövendőbeli fehér számolja velem együtt a napokat. Éppen ezért most szépen beteszem a fókuszba a várakozást, mert az jó tud lenni, ha tudom, hogy a végén mennyivel többet fogok majd tudni magamról:)

Most szombaton, szeptember 27-én ezért már testben és lélekben erre készülve délután 15 órától workshopot tartok, ahol azt a kilenc mozgásformát fogjuk közelebbről megnézni, amikbe a Nia annak idején a gyökereit eresztette. A helyszín a The Shift, jelentkezni, kérdezni a niakinga@gmail.com email címen tudsz.

Október 7-én megérkezik Helen Terry, és onnantól felgyorsul a tánc. Helennek minden nap lesznek nyílt órái, nagyon biztatok mindenkit, aki még nem táncolt vele, hogy ne mulassza el! Ha tiszta forrást keresel a Niában, akkor Helen az. Ha csak egy órányi tökéletes kikapcsolódásra vágysz, gyere Niázni. (És persze, ha olyan helyeken szeretnél izomlázat érezni, ahol nem szoktál, akkor is ezt tudom javasolni ;) Helen nyílt órái fent vannak a Shift honlapján, tényleg ne maradjatok le!

Addig is várlak Benneteket az órákon, most csütörtökön 20 órától pedig egy csodálatos csakrameditáción.

Várakozzunk együtt, én szeretek és tudok várni. És te?:)

komment

süti beállítások módosítása