Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2014.06.16. 16:19 KingaNia

Tanítvány, mester

Címkék: Helen Terry Nia Nia Budapest The Shift Nia Technique KingaNia Niabudapest Nia tánc Nia óra

Jó volt tegnap a füvön taposni egy kicsit, felszívni a Föld melegét, rámosolyogni a többiekre, együtt lenni:) Most viszont minden erőmmel a mesterem, Helen Terry érkezésére koncentrálok, még úgy is, hogy közben tervezünk a lányokkal egy szentivánéji közös esti táncot, remélhetőleg szabadtérit.

Jön Helen, akitől amióta ismerem, csak tanulok, még amikor azt hiszem, hogy nem, akkor is. Magamon sosem tapasztalt alázattal, türelemmel és ha kell elcsendesüléssel. (Ilyet az egyetemen egy kezemen meg tudom számolni, hogy kikkel éltem át, Kiczenko tanárnővel, Jelenits tanár úrral - a mai napig tudnám őket hallgatni tágra nyílt szemmel és szívvel.) Ráadásul, minden, amit tanultam Helentől, az igaz. Megcsináltam vele a fehér övet, hónapokig köhögtem, szinte kiköhögtem az életemnek az azt megelőző, engem bizony szépen önmagamtól eltávolító, megbetegedő szakaszát, utána megcsináltam Helennel a kék övet, mondta, érthetően, tisztán, hogy mi fog történni, hallottam, megértettem, utána megéltem, és éjszakákon keresztül ébredtem fel arra, hogy úristen, ez is igaz, úristen, még ez is így van! Mostanra adaptáltam a kék öv 13 princípiumát, mostanra értettem meg minden egyes szavát, mozdulatát. Ha Helen jön, akkor utána nekem mindig, kivétel nélkül nagyot lendül az életem és mindig pozitív irányba. 

HELEN[1].jpg

Nagyon szeretném, ha mindebből Ti is részesülnétek, nem csak rajtam keresztül, hanem közvetlenül Helen Terry-től. Helen a Nia alapítóinak egyik legközvetlenebb tanítványa, 21 éve tanítja a Niát, úgy lett mester, hogy közben végig tanítvány tudott maradni, ez pedig csak a legnagyobbaknak sikerül. Június 28-án, 29-én és 30-án táncolhattok vele. Ki ne hagyjátok!

komment

süti beállítások módosítása