Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2014.05.04. 09:58 KingaNia

Has

Címkék: Nia Eve Ensler Nia Budapest Nia Technique KingaNia Has tökéletes testek

Anya vagyok. Leírni is meseszerű, csodálatos, megélni pedig minden valamikori képzeletemet felülmúlja. Akkor miért "Has" a bejegyzés címe? Tavalyelőtt a hvari táborban végigment egy könyv a Niások között, Eve Ensler Tökéletes testek című könyve. Alig ismerek olyan nőt, akinek ne lenne problémája a hasával, általában az, hogy nagy, vagy hogy lóg, esetleg ráncos, meg persze csíkos. Mióta anya vagyok, valahogyan a hasammal foglalkoztam morgásügyileg a legkevesebbet. Ok, én is láttam, hogy a trend az, hogy szülés után tíz nappal, három héttel, hat héttel már lapos hassal kell megjelenni, de ez nem érintett mélyen. Emlékszem egy badacsonytomaji nyárra, alig húsz évesen a srácok homoknőt építettek a homokozóban, óriási mellekkel, hosszú lábakkal, majd álltak és vakargatták a fejüket, hogy valami nem stimmel, mire az egyikük leguggolt és azt mondta: "Nincs hasa." - így csináltak neki.

Szóval a has. Amikor vártam a fiúkat, óriásira nőtt, elképesztő méretűre. Volt, hogy azt kérdezték, ikreket várok-e, de nem, mindig csak egyet, de nagyot. Nem bántam, hogy már nem olyan, mint előtte volt. Azt sem, hogy még behúzni sem tudom úgy. Azután alakult, de maradt, változott, de volt. És persze a csíkok. Akárhányszor láttam a csíkokat, mindig a fiúk jutottak eszembe és lett csupa melegség a szívem. Azután tavaly, a hvari táborban feküdtem a parton, mellettem matattak a fiúk, kavicsok, csigák, a tenger. És akkor a nagyobbik megkérdezte, hogy mik ezek a csíkok a hasamon, én pedig mondtam, hogy amikor bent voltak, a hasam megnőtt, a bőröm pedig nem bírt olyan gyorsan, és ezért csíkos lett. Nézi, nézi, majd azt mondja az én nagyfiam: Gyönyörűek. Majd a kicsi rájuk tette a két kis kezét és azt mondta: Az egyik oldalon az enyémek, a másikon a testvéremé. Abban a pillanatban összeért a föld és az ég, az elmúlt és a jövendő. Ezt kívánom mindannyitóknak. Boldog Anyáknapját :)

parents-with-two-sons-2.gif

Forrás: http://www.treehousegiftandhome.com 

komment

süti beállítások módosítása