Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2014.02.21. 12:11 KingaNia

Hűség

Címkék: személyes hűség Nia energiaszövetséges

Kinek, mi jut róla eszébe. Kinek mi jut róla eszébe? Nekem a magamhoz való hűség elsősorban, ahhoz a magamhoz, aki tényleg vagyok. A hűségemet kizárólag én tudom fenntartani, nem függhet mástól, a csínja a dolognak, hogy előtte tudnom kell már, hogy ki vagyok. Ha nem tudom, hogy ki vagyok, akkor könnyedén mutogatok másra, másokra, nem is én vagyok a dolgok kiindulópontja, hanem mindig más, és a hűtlenségnek sem vagyok sem oka, sem részese, nem az enyém a felelősség - ez pedig nem igaz. Ha csalok, még ha másként is tűnik, magamat csalom meg. Magamhoz leszek hűtlen, magamon ejtek sebet és csak magamat tudom meggyógyítani.

Mélységesen hiszek egy, nevezzük így, kozmikus rendben, ahol mindennek megvan a helye, amitől az ok és az okozat törvénye minden szinten működik. Tudom és hiszem, hogy amit adok, azt kapom vissza, ha megszegem ezt a rendet, akkor komoly tanulási szakasz jön. A legtöbb, amit tehetek, hogy megőrzöm a becsületemet, minden szinten. Nőként, asszonyként a szenvedélyem nagy segítségemre van, mert felismerve az abban rejlő végtelen, bőséges potenciált, szeretve a már meggyógyult sebeimet, gyönyörűnek és könnyűnek érződik az életem. Ezen a hétvégén tedd te is ezt. Keresd meg a saját valódat és nézz vele szembe, szeresd és bocsásd meg neki, amit egymás ellen elkövettetek. Ne másokat okolj. A Nia energiaszövetségese segíteni fog: ne végy semmit személyesnek. Ha erre a változásra felkészülsz, ha ezt megléped, elképesztő mennyiségű fájdalomtól szabadulsz majd meg. És nekem ezt elhiheted.

henricartierbresson_mexico1934.jpg

Fotó: Henri Cartier-Bresson

komment

süti beállítások módosítása