Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2013.01.06. 13:51 KingaNia

7-től ismerjük az órarendet:)

Címkék: budapest tánc kinga női nőiség nia

Holnap visszatérünk a már jól ismert órarendünkhöz, vagyis hétfőn este hétkor hivatalos kezdetét veszi a 2013-as KingaNia év:) 

Tettem egy darab újévi fogadalmat. Nem szoktam, mert sosem tartom be őket, de ezt most megfogadtam, és még csak hat nap telt el ugyan az évből, de tartom is. Nem dobok ki ételt. Elég egyszerűnek tűnik, ugye? Közben az elmúlt hat nap igaziból arról szólt, hogy a megmaradó ételekből miket lehet varázsolni, hogy hogy lehet úgy vásárolni, hogy ne legyen itthon fölösleges dolog. Higgyétek el, vért izzadtam tegnapelőtt, és még teljesen az elején vagyok.

Közben útjára indítottuk az évet köszöntő 28 napos kihívásunkat, pörögnek a zöldturmix receptek, borzasztó jól szórakozunk egymás plusz mozgás-ötletein és kivitelezésein, szeretem, ahogy odafigyelünk egymásra. Hogy is lehetne ennél jobb az évkezdés?:)

Körvonalazódik egy babás-gyerekes Nia, illetve egy gyerekeknek szóló MiNia. Sosem lehet elég korán elkezdeni táncolni:)

kidsdance1-300x223.jpg

komment

süti beállítások módosítása