Kinga meg a Nia

nga_4684.jpg

2010 óta tanítom a Niát. Nia lépéseimet Helen Terry terelgette itthon, és az Egyesült Államokban. A Nia egy táncalapú mozgás, amiben magadra találhatsz. Miközben arra figyelsz, hogy mit üzen a tested, a lelked és az elméd is megpihen. A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz.

Óráim

Hétfő 19:00-20:00 Gyógyító Nia - Brezina Kinga Online

Kedd: 18:00-19:00 Nia - Nia Otthon Prémium

Szerda: 10:00-11:00 Gyógyító Nia - Nia Otthon Prémium

Csütörtök 18:00-19:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Szombat: 8:00-9:00 Nia - Brezina Kinga - Online

Aktuális


Január 16-án, 15 órakor Nia 5 Stages órát tartok, FB Live-on. Fókuszban a kezek.

Jelentkezés: niakinga@gmail.com

 

Megjelenések

2012.12.05. 08:33 KingaNia

A kihívás ötödik napja

Címkék: budapest egészség változás harmónia Kinga Nia

Andrea első napi beszámolója. Két gyerekkel még vidámabb:))

Kedves Kinga,

szembe jött a 24 napos 7 perce nia-móka, sorsszerű, hogy akkor, amikor
mozgáshiányos életet élek és egyre többet gondolok a niára (korábban
jártam néhányszor, nagyon felszabaditó volt)., akkor jön egy ilyen, hát
ezt nem hagyhatom ki.
Belevágtam, ráadásul egy 5 és egy 1.5 évessel és mondhatom, nem bántam meg.
 
rolling4.jpg
Az első feladat úgy zajlott, hogy a lányommal egyre közelebb kerültünk
a földön, a végén már egymáshoz érve számoltunk 15-ig.
2. A kúszásnál rájöttünk, hogy a másfél éves fiam csúcsteljesitményt hajt
végre, amikor kúszik és még halad is előre. Nekem csak azért sikerült,
mert titkon bevetettem minden létező izmomat. Amig a következő feladatot
néztem, a lányom duzzogva eltűnt.
3. Tiszta szerencse, hogy a macskaság jött, odamehettem négykézláb,
közben a pici fiam vigyorogva mászott négykézlába a hasam alá, majd
némi dorombolástól meglágyult a durcás mici is és jött ő is cicásat
játszani.
4. Hmm, na itt éreztem először, hogy komoly mozgáshiányom van,
törpejárás felemelt kézzel az már nem megy lazán, állandóan kidőltem,
de próbáltam újra és újra egyenesen maradni. Nehéz.
5. Ez igazi megváltás az előző után, megy, mint a karikacsapás, itt
sajnos megint egyedül maradtam.
6. Kicsit emlékeztet a buddhisták leborulására, ez is jó, a 3. után úgy
beindul a vérkeringés, hogy jöhetne néhány nehezebb feladat is.
7. Na, ezt kéne minden reggel mindenkinek lenyomni. Pukkadoztunk,
rázkódtunk és alig birtuk abbahagyni a röhögést.
Köszönöm! Remélem, még 23x jelentkezem.
 Andi
ui.: nincs hosszú i-m a billentyűzeten, egyébként jóban vagyunk :)

komment

süti beállítások módosítása